Εισηγήσεις

Εναρκτήρια Ομιλία

 

Πρώτο Τραπέζι

1.1. Το ψυχολογικό αποτύπωμα της πανδημίας Covid-19 στα παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

1.3. Οικογένειες με παιδί με Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού. Διαφοροποίηση ανάμεσα στην αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης και της πανδημίας. 

1.4. Η συναισθηματική κατάσταση σε κλινικό πληθυσμό παιδιών και εφήβων κατά τη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων του Μαρτίου 2020

1.5. Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της 2ης φάσης της πολυκεντρικής μελέτης HOPE (Hellenic cOvid imPact survEy)

1.6. Η συμμετοχή των παιδιών σε μη σχολικές δραστηριότητες κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19

 

Δεύτερο Τραπέζι

2.1. Οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στην ψυχοκοινωνική προσαρμογή και 
τη σχολική διαρροή

2.2. Συναισθηματική Ενδυνάμωση των Παιδιών στην Εποχή της Πανδημίας

2.3. Ψυχική Υγεία και Επιπτώσεις εν καιρω πανδημίας. Ο ρόλος της Οικογενειακής Θεραπείας στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων σε οικογένειες με παιδιά και εφήβους

2.4. Η Διαδυκτιακή Οικογενειακή Θεραπεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας

 

Τρίτο Τραπέζι

3.1. Καλές πρακτικές της Κυπριακής Δημοκρατίας για την πρόληψη και αντιμετώπιση της πανδημίας

3.2. Συλλειτουργώντας στην πανανθρώπινη διάσταση της πανδημίας

3.3. Η ανάγκη ενημέρωσης των παιδιών για την πανδημία

3.4. iWell. Ενισχύοντας την Ψηφιακή και Κοινωνική Ευημερία των Μαθητών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

3.5. Η αφήγηση (storytelling) ως εργαλείο υποστήριξης παιδιών και νέων με ΔΑΦ για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας