Πρώτο Τραπέζι
1.1. Το ψυχολογικό αποτύπωμα της πανδημίας Covid-19 στα παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
1.6. Η συμμετοχή των παιδιών σε μη σχολικές δραστηριότητες κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19
Δεύτερο Τραπέζι
2.1. Οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στην ψυχοκοινωνική προσαρμογή και τη σχολική διαρροή
2.2. Συναισθηματική Ενδυνάμωση των Παιδιών στην Εποχή της Πανδημίας
2.4. Η Διαδυκτιακή Οικογενειακή Θεραπεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Τρίτο Τραπέζι
3.1. Καλές πρακτικές της Κυπριακής Δημοκρατίας για την πρόληψη και αντιμετώπιση της πανδημίας
3.2. Συλλειτουργώντας στην πανανθρώπινη διάσταση της πανδημίας
3.3. Η ανάγκη ενημέρωσης των παιδιών για την πανδημία
3.4. iWell. Ενισχύοντας την Ψηφιακή και Κοινωνική Ευημερία των Μαθητών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση