Την Τρίτη, 14/3/2023, o κ. Χατζηπέμου Θεολόγος, Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματός μας, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή ” Restart” του τηλεοπτικού σταθμού Attica TV όπου συζητάει με τους δημοσιογράφους Αλέξανδρο Κλώσσα και Ευαγγελία Βόσνου για το πλήθος των περιστατικών επιθετικότητας και βίας που συμβαίνουν στα σχολεία και επαναφέρουν στο προσκήνιο το ερώτημα: Τι συμβαίνει στα ελληνικά σχολεία και στην κοινωνία γενικότερα;
Την Τετάρτη, 30/11/22,o κ. Χατζηπέμου Θεολόγος, Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματός μας, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή “επί του πιεστηρίου” του τηλεοπτικού σταθμού kontra Channel όπου συζητάει με τους δημοσιογράφους Φοίβο Κλαυδιανό, Κώστα Πουλακίδα Σπύρο Σουρμελίδη για το μείζον θέμα της σχολικής βίας ως κοινωνικό φαινόμενο, την πρόληψη και τους τρόπους αντιμετώπισης.
ON THE ROAD 10 10 2022 – ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΧΑΤΖΗΠΕΜΟΥ. Θανάσης Τσολάκης, δημοσιογράφος: Και φέτος το χειμώνα, βγαίνουμε στο “δρόμο” και μιλάμε για όλα εκείνα που μας ενδιαφέρουν, που σας ενδιαφέρουν που ενδιαφέρουν γενικά. Φυσικά σε κάθε on the road μας, ένας/μια ή και περισσότεροι άνθρωποι καταθέτουν τις απόψεις, τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους. Η σχολική χρονιά ξεκίνησε στην μεταπανδημική εποχή πια, και ο κ. Χατζηπέμου Θεολόγος, Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, είναι στο ‘Οn the road‘ και συζητάμε για τις επιπτώσεις της πανδημίας στην ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών στο σχολείο, τον σχολικό εκφοβισμό και τρόπους αντιμετώπισης.
Την Πέμπτη, 11/11/2021, στην εκπομπή «ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ» του StarTvGreece που παρουσιάζει η Γλυκερία Τερζή φιλοξενήθηκε η κα Κατερίνα Μανιαδάκη, Ψυχολόγος και Καθηγήτρια/Αναπληρώτρια Πρόεδρος του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας της Σχολής Διοικητικών Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Με θέμα τις «ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΓΧΟΥΣ & ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ» αναλύθηκε πώς αυτές προκύπτουν, αν είναι επίκτητες ή γεννώνται από κάποιο βιονευρολογικό υπόβαθρο και παρουσιάστηκαν τρόποι διαχείρισης-αντιμετώπισής τους από πλευράς του περιγύρου τους, δηλ. της οικογένειας και του μαθησιακού-κοινωνικού περιβάλλοντος.